• checkGratis staaltjes
  • checkVoor 23:45 besteld, vandaag verzonden
  • checkGemakkelijk online retourneren binnen 100 dagen
4.4 out of five star rating on Trustpilot 4.4(2.400 beoordelingen)

Bestellen & Ontvangen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij en onze bezorgpartners doen er alles aan om de beloofde levertijd na te komen. Als dat niet lukt, informeren we u zo snel mogelijk.

Heeft u niet alles ontvangen? Controleer eerst in uw account of alle artikelen zijn verzonden. Als dat het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice. We gaan dan direct voor u op zoek.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

De levertijd is erg belangrijk voor ons. Nog voordat u iets bestelt, kunt u zien wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die op voorraad zijn, ontvangt u meestal de volgende dag. Is een artikel niet op voorraad, dan kunt u dit ook niet bestellen.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  1. Zoek het product dat u wilt kopen en leg het in uw winkelmandje.
  2. Klik rechtsbovenin op het winkelwagentje en ga door naar afrekenen.
  3. Als u niet ingelogd bent, heeft u de optie om in te loggen. Bent u een nieuwe klant, vul dan uw gegevens in.
  4. Kies een bezorgmethode en betaalwijze, controleer alles en klik op 'Nu bestellen en betalen' om af te rekenen.
Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?

Nee, uit veiligheidsoverwegingen is het niet mogelijk een geplaatste bestelling te wijzigen. U kunt wel annuleren als de bestelling nog niet is verzonden.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Tijdens het afrekenen ziet u de beschikbare bezorgopties van PostNL en/of DPD. Beschikbaarheid kan per dag verschillen.

  • Thuisbezorgd: De volgende dag (€3,95 vanaf €50)
  • Afhalen bij een afhaalpunt: De volgende dag, vanaf 15:00 (€3,95 vanaf €50)
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging ontvangen?

U ontvangt meestal binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Controleer ook uw spambox. Als u een account heeft, kunt u daar de status van uw bestelling bekijken.

Wat als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Aangezien wijzigingen niet mogelijk zijn na het plaatsen van een bestelling, kunt u deze eventueel annuleren of aan de deur weigeren. Neem contact op met onze klantenservice om te annuleren.

Hoeveel gratis staaltjes krijg ik bij mijn bestelling?

Afhankelijk van het orderbedrag krijgt u een aantal gratis staaltjes. In speciale gevallen, bijvoorbeeld tijdens een actie met een merk, kunt u extra staaltjes ontvangen.