Guerlain

Guerlain

De geschiedenis van de Franse cosmeticafabrikant gaat terug tot 1828 toen Pierre-François Guerlain zijn eerste winkel opende in de Rue de Rivoli in Parijs. Samen met zijn twee zonen creëerde de getalenteerde parfumeur geuren waarvan leden van de Europese koninklijke families tot de klantenkring behoorden.
Tot de vierde generatie bleef de familie Guerlain verantwoordelijk voor het bedrijf. Dit resulteerde in vele gepassioneerde creaties die verleid werden door weelde en sensualiteit. Veel van deze klassiekers zijn vandaag de dag nog steeds populaire klassiekers, zoals de oosterse Guerlain Shalimar, die zijn tijd ver vooruit was toen hij werd gelanceerd - en daarmee de maatstaven zette die ook nu nog gelden.

 

"OPGERICHT IN PARIJS IN 1828”

EEN VERHAAL VAN CREATIEVE DURF EN OVERDRACHT

 

Sinds 1828 heeft Guerlain parfums, huidverzorging en make-up verkend, geïnnoveerd en geperfectioneerd dankzij zijn gedurfde makers van mythische creaties met tijdloze savoir-faire. Met natuur en kunst als inspiratie en de cultuur van schoonheid als handtekening. Visionair in zijn holistische perceptie van schoonheid, sinds de oprichting van Guerlain waarbij de stempel is gedrukt door creatieve durf en innovatie.

DamesgeurenDamesgeuren

Skincare

HerengeurenHerengeuren

Heren geur

Guerlain Make-upGuerlain Make-up

Make-up

De kunst van het genieten De kunst van het genieten

Dames geur

"OPGERICHT IN PARIJS IN 1828”

EEN VERHAAL VAN CREATIEVE DURF EN OVERDRACHT

 

Sinds 1828 heeft Guerlain parfums, huidverzorging en make-up verkend, geïnnoveerd en geperfectioneerd dankzij zijn gedurfde makers van mythische creaties met tijdloze savoir-faire. Met natuur en kunst als inspiratie en de cultuur van schoonheid als handtekening. Visionair in zijn holistische perceptie van schoonheid, sinds de oprichting van Guerlain waarbij de stempel is gedrukt door creatieve durf en innovatie.

DamesgeurenDamesgeuren

Skincare

HerengeurenHerengeuren

Heren geur

Guerlain Make-upGuerlain Make-up

Make-up

De kunst van het genieten De kunst van het genieten

Dames geur



NEW ARRIVALS




BESTSELLERS



BESTSELLERS


 

OPGERICHT IN PARIJS IN 1828
EEN VERHAAL VAN CREATIEVE DURF EN OVERDRACHT

Sinds 1828 heeft Guerlain zijn geur, huidverzorging en make-up verkend, geïnnoveerd en geperfectioneerd dankzij zijn gedurfde makers van mythische creaties met tijdloze know-how.

Allemaal met natuur en kunst als inspiratie en de cultuur van schoonheid als handtekening. Visionair in zijn holistische perceptie van schoonheid, sinds de oprichting heeft Guerlain zijn stempel gedrukt door creatieve durf en innovatie.

 

De natuur is al sinds 1828 onze inspiratiebron en al vijftien jaar lang stellen we het behoud ervan centraal in ons werk. Toegewijd aan het behoud van dit onschatbare erfgoed, verbindt het Huis van Guerlain zich ertoe zijn wonderen door te geven aan toekomstige generaties, met de Bij als zijn schildwacht.

In 2007 formaliseerde deze baanbrekende verbintenis, In the Name of Beauty. Geleid door de Bij, het historische symbool, onderneemt Guerlain concrete actie over de hele wereld om de biodiversiteit te behouden, duurzaam te innoveren, te handelen voor het klimaat en een positieve sociale impact te creëren.


Voor de vijftiende verjaardag van het commitment "In the Name of Beauty" bevestigt het zelfverzekerde en toekomstgerichte Huis, zijn vastberadenheid om de nobele alliantie van luxe en duurzame ontwikkeling naar steeds grotere hoogten te brengen.


OPGERICHT IN PARIJS IN 1828
EEN VERHAAL VAN CREATIEVE DURF EN OVERDRACHT

Sinds 1828 heeft Guerlain zijn geur, huidverzorging en make-up verkend, geïnnoveerd en geperfectioneerd dankzij zijn gedurfde makers van mythische creaties met tijdloze know-how.

Allemaal met natuur en kunst als inspiratie en de cultuur van schoonheid als handtekening. Visionair in zijn holistische perceptie van schoonheid, sinds de oprichting heeft Guerlain zijn stempel gedrukt door creatieve durf en innovatie.

 

De natuur is al sinds 1828 onze inspiratiebron en al vijftien jaar lang stellen we het behoud ervan centraal in ons werk. Toegewijd aan het behoud van dit onschatbare erfgoed, verbindt het Huis van Guerlain zich ertoe zijn wonderen door te geven aan toekomstige generaties, met de Bij als zijn schildwacht.

In 2007 formaliseerde deze baanbrekende verbintenis, In the Name of Beauty. Geleid door de Bij, het historische symbool, onderneemt Guerlain concrete actie over de hele wereld om de biodiversiteit te behouden, duurzaam te innoveren, te handelen voor het klimaat en een positieve sociale impact te creëren.


Voor de vijftiende verjaardag van het commitment "In the Name of Beauty" bevestigt het zelfverzekerde en toekomstgerichte Huis, zijn vastberadenheid om de nobele alliantie van luxe en duurzame ontwikkeling naar steeds grotere hoogten te brengen.