SERVICE VAN PARFUMERIE.BE

Veel gestelde vragen

Met welke levertijd moet ik rekening houden?
Indien uw bestelling op maandag t/m zaterdag voor 17:00 uur bij ons binnen is, en het pakket laat bezorgen aan huis, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag bij u thuisbezorgd. U kunt in het afrekenproces ook zelf kiezen voor een andere afleverdag.
Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Vanaf 50 euro wordt uw bestelling gratis bezorgd. Indien u onder de 50 euro besteld dan rekenen wij 3.95 voor bezorging aan huis of bij een afhaalpunt. Voor een verzending buiten België zijn er extra verzendkosten. Voor de juiste verzendkosten, kiest u het gewenste land van bezorging in de winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.
Ik wil mijn product retourneren
Binnen 20 dagen na ontvangst van uw product kunt u het product retourneren via het online aanmeldformulier. Wanneer het product in originele staat bij ons binnenkomt, ruilen we het graag voor u om. Wilt u liever uw geld terug? Dan storten we het bedrag terug op dezelfde rekening als waarmee u besteld hebt.
Op welke manieren kan ik betalen?
Welke methode u ook kiest, u betaalt sowieso veilig. Achteraf betalen, Creditcard (Mastercard, Visa en American Express), PayPal of een Parfumerie.be Cadeaubon.
Verkopen jullie originele producten?
Wij verkopen alleen orginele producten, ingekocht bij officieel erkende leveranciers. U heeft 100% gegarandeerd een echt product wanneer u een aankoop doet.
Mijn bestelling is wel betaald, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Indien u geen bevestigingsmail van uw bestelling heeft ontvangen binnen twee uur na uw bestelling, maar het bedrag reeds afgeschreven is, verzoeken wij u vriendelijk telefonisch of per mail contact op te nemen. Indien u een e-mail stuurt, verzoeken wij u om een screenshot van de betaling mee te sturen zodat onze klantenservice het ordernummer kan achterhalen voor verder onderzoek.