Veel gestelde vragen
Met welke levertijd moet ik rekening houden?
Indien uw bestelling op maandag t/m vrijdag voor 23:45 uur bij ons binnen is, en het pakket laat bezorgen aan huis, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag bij u thuisbezorgd. U kunt in het afrekenproces ook zelf kiezen voor een andere afleverdag.
Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Vanaf 50 euro wordt uw bestelling bezorgd tegen een tarief van € 3.95. Indien u onder de 50 euro besteld dan rekenen wij 4.95 voor bezorging aan huis of bij een afhaalpunt. Voor een verzending buiten België zijn er extra verzendkosten. Voor de juiste verzendkosten, kiest u het gewenste land van bezorging in de winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.
Ik wil mijn product retourneren
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product kunt u het product retourneren via het online formulier https://www.retourneren.be/parfumerie. Wanneer het product in originele staat bij ons binnenkomt, ruilen we het graag voor u om. Wilt u liever uw geld terug? Dan storten we het bedrag terug op dezelfde rekening als waarmee u besteld hebt.
Op welke manieren kan ik betalen?
Welke methode u ook kiest, u betaalt veilig. Bancontact, Achteraf betalen, Creditcard (Mastercard, Visa en American Express), PayPal of een Parfumerie.be Cadeaubon.
Verkopen jullie originele producten?
Wij verkopen alleen orginele producten, ingekocht bij officieel erkende leveranciers. U heeft 100% gegarandeerd een echt product wanneer u een aankoop doet.
Mijn bestelling is wel betaald, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Indien u geen bevestigingsmail van uw bestelling heeft ontvangen binnen twee uur na uw bestelling, maar het bedrag reeds afgeschreven is, verzoeken wij u vriendelijk telefonisch of per mail contact op te nemen. Indien u een e-mail stuurt, verzoeken wij u om een screenshot van de betaling mee te sturen zodat onze klantendienst het ordernummer kan achterhalen voor verder onderzoek.
- Bestellen & ontvangen
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
- Hoe snel ontvang ik een bestelling?
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
- Kan ik advies en hulp bij krijgen bij het kiezen?
- Welke bezorgopties kan ik kiezen?
- Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
- Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?
- Hoeveel gratis proefjes krijg ik bij mijn bestelling?
- Ga naar: Bestellen & ontvangen
- Bezorgen & afhalen
- Wordt een bestelling gratis bezorgd?
- Ophalen bij een afhaalpunt
- Welke bezorgopties heb ik allemaal?
- Ik heb mijn pakket niet ontvangen
- Ik heb geen track & trace e-mail gehad
- Kan ik een afwijkend afleveradres kiezen?
- Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
- Kan ik buiten België laten bezorgen?
- Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
- Ga naar: Bezorgen & afhalen
- Retourneren & Ruilen
- Mag ik mijn artikelen retourneren?
- Hoe retourneer ik mijn artikelen?
- Moet ik betalen bij retourneren?
- Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?
- Hoe snel is een retour verwerkt?
- Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
- Ga naar: Retourneren & Ruilen
- Betalen
- Hoe kan ik betalen?
- Waar kan ik een cadeaubon of voucher inwisselen?
- Waar vind ik mijn factuur?
- Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
- Kan ik achteraf betalen?
- Hoe werkt achteraf betalen?
- Kan ik veilig betalen?
- Ga naar: Betalen
- Mijn gegevens & Service
- Hoe maak ik een account aan?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten
- Hoe wijzig ik mijn gegevens?
- Waar staan de details van mijn bestelling?
- Hoe kom ik met jullie in contact?
- Waar vind ik jullie winkels?
- Waar kan ik een klacht indienen?
- Ga naar: Mijn gegevens & Service
- Privacy & Voorwaarden
- Wat betekent de GDPR/AVG-wet voor mij als klant bij parfumerie.nl?
- Welke gegevens hebben jullie van mij?
- Hoelang slaan jullie mijn gegevens op?
- Wat weten jullie over mijn surf-, zoek- en klikgedrag?
- Hoe kan ik mijn gegevens inzien?
- Hoe verwijder ik mijn account?
- Delen jullie mijn gegevens met derden?
- Waar vind ik de Privacy Policy?
- Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
- Ga naar: Privacy & Voorwaarden