Mijn gegevens & Service

Mijn gegevens & service

Hoe maak ik een account aan?
Zodra u een bestelling plaatst kunt u bij het afrekenscherm kiezen om een account aan te maken na het plaatsen van de bestelling.

Wit u nu een account aanmaken? Dat kan op de nieuw account aanmaken pagina.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen op de wachtwoord vergeten pagina.

Komt u er niet uit? Neem contact op met onze klantenservice om uw account te herstellen.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Om uw gegevens aan te passen, gaat u naar uw accountpagina. Nadat u bent ingelogd kunt u uw gegevens aanpassen.
Waar staan de details van mijn bestelling?
Heeft u een account? Ga dan naar: bestellingen

Geen account? U heeft een mail gehad met de details van uw bestelling. Niet gehad? Mail of bel ons dan gerust op
Hoe kom ik met jullie in contact?
U kunt contact met ons opnemen via de mail op [email protected] of telefonisch op 03 8082331
Waar vind ik jullie winkels?
Beide winkels liggen in het centrum van Amsterdam (Nederland).

Locatie 1 Damstraat 27-29, 1012JL Amsterdam | Routebeschrijving
Locatie 2 Zeedijk 68-70, 1012BA Amsterdam | Routebeschrijving
Waar kan ik een klacht indienen?
U kunt ons mailen, bellen of per post.